Les dette om du har tenkt deg på sprinttrening på torsdag. Husk påmeldingsfrist tirsdag kveld.

Postet av Orienteringsklubben Moss den 15. Apr 2024

Det blir ikke ordinært treningsløp denne torsdagen grunnet forberedelser til Lørdagskjappen.

Det blir allikevel en treningsmulighet i byen for de som har lyst til å prøve seg på landslagets sprinttreningsopplegg i Moss sentrum.

Da landslaget benytter seg av tidtaking på treningen blir det et ganske kort tidsvindu å trene i, før postene skal ryddes inn.

Landslagssamlingsgjengen starter rundt kl.16, og vi slipper til etter de ha løpt ut ca. 16.15-16.30.

Temaet for treningen er langsprint, så dermed blir det lange løyper og A-nivå. Det blir også kunstige sperringer og påbudte overganger som må benyttes. Det er lagt opp til både kartsnu og kartbytte underveis.

Herreløypen er på 6,2km og dameløypa er på 5,2km. Det benyttes EMIT TOUCH FREE på arrangementet.

Jeg printer kart til de utøverne fra OK Moss som har lyst til å starte fra 16.00. Det vil bli opprettet en egen startliste for oss og derfor er man nødt til å melde seg på her. FRIST ER TIRSDAG 16.04 kl. 22.00.

Mvh. Erik

PM fra arrangøren:

Trenger du mer løpstøy? Klubbtøyportalen er nå åpen frem til 28/4.

Postet av Orienteringsklubben Moss den 15. Apr 2024

Klubbtøy portalen fra Trimtex er nå åpen i en drøy uke. Her kan man bestille OK MOSS sitt klubbtøy; løpstrøyer, tights, overtrekksjakker og dunjakker. m.m. Levering av bestillingene er nærmere sommeren.

VIKTIG informasjon før pålogging – Vi har nylig lansert en ny versjon av vår teamshop. Om det er første gangen du bestiller fra oss må du opprette NY KONTO før du kan logge inn.

Du får tilgang til din teamshop ved å klikke på denne linken.

En veiledning for hvordan du oppretter ny konto, logger inn og legger til din teamshop finner du på denne linken.

Første gangen du logger inn blir du og bedt om å legge til din unike teamkode:

okmoss-1287

Bestillingsfrist: 28/04/2024

Etter å ha fullført et kjøp i teamshoppen vil du motta en ordrebekreftelse.

Halden O-Meeting Ungdomsstafett - lagoppstilling

Postet av Orienteringsklubben Moss den 8. Apr 2024

Ansvarlig for uttak/lagoppstilling: Tonje Holm, Erik Jakobsen og Egon Lundsrud.

Start: Lørdag 13.april kl. 11

PM: Bulletin 2

Ved spørsmål ta kontakt med Egon Lundsrud på mob. 982 07 269.

OK Moss ønsker lagene lykke til på lørdag😀

Campingplass til Sørlandsgaloppen?

Postet av Orienteringsklubben Moss den 5. Apr 2024

Sørlandsgaloppen 27.-20. Juni blir arranger I Bø i Telemark i år.

Les mer om arrangementet her.

Det starter med sprint inne på Sommerland og OK Moss har reservert 7 stykk teltplasser med strøm fra 26/6 til 30/6-2024 på Fist Camp Bø som er bare 500 meter fra Bø Sommarland.

Hver teltplass koster 1900 kroner for hele perioden.

Hvs dere har lyst til å reservere en plass, send en e-post til leder@ok-moss.no

Første man til mølla.

Interessepåmelding ungdomsstafett og lagkonkurranse (7-12 år)

Postet av Orienteringsklubben Moss den 1. Apr 2024

Halden SK inviterer til Halden O-meeting andre helgen i april. Lørdag 13.april er det ungdomsstafett og lagkonkurranse for barn i alderen 7-12 år. Dette blir en flott anledning for barn og ungdom å være med på et større arrangement i kretsen. Vi håper å stille med mange lag og ber alle melde interesse innen fristen 06.april kl.20, se link under.

Dette blir en ufarlig og flott opplevelse for alle deltakerne, så ikke gå glipp av dette!

Link: Interessepåmelding undgomsstafett

Link: Interessepåmelding lagkonkurranse

Ved spørsmål ta kontakt med Kaia eller Egon.

Mer informasjon finner dere i Eventor.