Velkommen til ny hjemmeside for OK MOSS

Postet av Erik Rytter Jakobsen den 8. Mar 2021

I dag lanserte vi klubbens nye hjemmeside. Vi håper dere liker både form og innhold!

Her vil dere finne all  informasjon du som medlem av klubben trenger å vite. Informasjon om treninger, aktiviteter og nyheter vil bli publisert her.

Vi har også lagt opp en del sider med nyttig informasjon for de som ikke er så kjent med orienteringssporten eller OK Moss. Informasjon som en dreven o-løper tar som en selvfølge, har vi nå prøvd å kommunisere på en enkel måte for nye medlemmer og potensielle medlemmer.

Stolpejakten og Tur-O har fått sine egne sider hvor all informasjon for 2021 sesongen etter hvert vil bli lagt ut.

Den nye løsningen er levert av Idretten Online. De har levert en hjemmeside som er enkel å bruke og vedlikeholde, samtidig som sidene har fått et tiltrengt  visuelt løft.

Det er styret og webmaster Elisabet Breimo som har satt opp sidene på egenhånd. Tips, innspill eller kommentarer kan rettes til Elisabet Breimo  eller Erik Rytter Jakobsen.

Ps. Sidene er ikke 100% ferdige da noen undersider skal oppdateres og noen andre sider skal legges til. Men dette vil være på plass i løpet av noen få uker.

Vi vil på årsmøte informere litt nærmere om klubbens kommunikasjonsstrategi og hvilke plattformer vi kommer til å bruke fremover.