Mossianiaprisen 2021 til OK Moss og Stolpejakten

Postet av Morten Breimo den 12. Jun 2021

OK Moss og Stolpejakten fikk overrekt Mossianiaprisen 2021 i dag av ordfører Hanne Tollerud og sjefsredaktør i Moss Avis Pål Enghaug.

Jeg må få takke spesielt Erik Jacobsen og alle andre som har bidratt i arbeidet med stolpejaken for all den positive omtalen klubben vår har fått pga stolpejakten. Selv om det bare kunne være 10 personer tilstede under prisutdelingen ble det holdte lange og rosende taler om stolpejaken og det OK Moss har fått til. De 500 stolpene som er satt ut nærmer seg nå 1 million besøk. Jeg gjentar 1 MILLION BESØK!!!

Prisen skal feires med brask og bram når alle medlemmene kan samles igjen. Men jeg håper alle våre medlemmer kan slå seg stolt på brystet i kveld som Mossianiapris vinner og ta en liten feiring med sine nærmeste.

Mvh

Morten Breimo