Bananaboys vant 2. plass i årets sats UNGt arrangementer

Postet av Morten Breimo den 1. Nov 2021

Under Kompetansehelgen gikk 2. plass i årets sats UNGt til OK Moss og arrangøren av Kråkecup #5, Bananaboys.

Alfred, Sebastian og Sondre la ned mye arbeid i å lage gode langdistanseløyper, tilbød live resultater og sørget for at halvparten av deltakerne la ut sine veivalg i Livelox, slik at de kunne studeres en kald januarkveld.

Til tross for kuldegrader og korona sørget optimal markedsføring i sosiale medier for at hele 17 klubber var representert...

• Yngste deltaker 6 år, eldste deltaker nesten 85.

• Det var veldig god stemning på arena og gutta satte pris på at deltakerne var positive og spredte idrettsglede.

• Og sannsynligvis satte alle pris på deltakerpremiene smoothie, mellombarer og .... bananer.

Premien på Kr. 15 000 skal i samråd med de unge arrangørene øremerkes tiltak og aktiviteter som kommer klubbens barn og unge til gode.

Junior jentene i klubben hadde klart et arrangement som dessverre stanset av Corona. Vi får håpe dette løpet blir arrangert i løpet av vinteren da det antagelig er en god kandidat for neste års pris.

2 Kommentarer