Aktiviteter ut året - restriksjonstilpassede treninger

Postet av Orienteringsklubben Moss den 9. Des 2021

På tirsdag kom det nye restriksjoner som følge av smitteoppblomstringen. Dette gjør at vi må tilpasse treningene noe, men vi strekker oss lang for å gjennomføre våre aktiviteter.

NB! Viktig at man melder seg på aktivitetene i kalenderen, slik at vi har oversikt over hvem som deltok.

Torsdagsintervallene

Intervalltreningene i dag og 16. desember vil bli avholdt med noen små justeringer. Treningene vil gå fra NØG men vi vil tilpasse stedene vi løper til steder med litt bedre plass, for å kunne holde avstand.  Garderobene anbefales å holdes stengt, så vi tenker at de under 20 år kan bruke garderobene mens vi voksne kan vente i bilen til vi starter treningen kl.18.05. Det vil ikke bli servert kveldsmat da det er restriksjoner og antallsbegrensninger innendørs.

Desemberjakta

Går sin gang på søndag. Se egen nyhetssak.

Tirsdag 14. desember.

Det blir innetrening i gymsalen på Åvangen for de yngste. Resten av ungdommene deltar på Ås by Night and Fog.

Helgen 18.-19.desember

Vi kommer til å legge opp en aktivitet denne helgen. Enten som en ukas løype variant eller et treningsløp.

Romjulen

Det vil også bli en aktivitet i romjulen. Enten et treningsløp eller en ukas løype.

Nyttårsløpet

Nyttårsløpet vil bli arrangert som et kom-løp-dra arrangement, mest sannsynlig et annet sted enn NØG, da garderober og klubbhus ikke kan brukes.

Så da håper vi på en sporty avslutning på året uten ytterlige restriksjoner!