Årets medlemskontingent er nå sendt ut.

Postet av Erik Rytter Jakobsen den 15. Jan 2022

Medlemskontingent for 2022 er nå sendt ut til alle medlemmer av OK MOSS per e-post.

I år er det en ny betalingsmåte via Bloc AS ( som er leverandør av hjemmesidene våre). Kontingenten kan betales på flere måter: VIPPS, kort og vanlig nettbank. Betaler man med VIPPS eller kort overføres pengene med en gang og det tilkommer et lite gebyr. Alternativt kan man lagre fakturaen og betale via nettbanken.

Medlemskap 2022

Familiemedlemskap:                                   kr. 2000,-