Treningsleir i Sandnes 25.-27.mars

Postet av Orienteringsklubben Moss den 6. Feb 2022

Årets hovedløp og o-landsleir går i Sandnes i starten av august. OK Moss ønsker å tilby en treningssamling for klubbens ungdommer, slik at de blir vant med det noe spesielle terrenget som finnes i Sandnestraktene. Vi har nå besluttet å reise til Sandnes 25.-27. mars for å delta på Nordsjøløpene, og i tillegg få med to ekstra treningsøkter i relevant terreng. Samlingen er åpen for alle som skal være med på årets hovedløp (14-16 år) samt at vi også åpner opp for at juniorer kan bli med.

Løypeleggere for Nordsjøløpene er de samme som er løypeleggere på årets hovedløpet. Derfor anbefaler vi alle som skal delta på hovedløpene i år, om å delta på samlingen.

Det vil være en egenandel på 500kr for å bli med, samt at deltageren må kjøpe lunsj selv alle dager. Klubben vil stille med voksne ledere på turen.

Foreløpig program blir som følger (ca. tider):

Fredag 25.3

Avreise Moss ca.13-14. tiden (Klubben vil lage et skriv som kan leveres med når man søker fri fra skolen)

Fly fra Gardermoen til Stavanger.

Nattløpstrening på kvelden.

Overnatting på hotell.

Lørdag 26.3

Deltagelse på Nordsjøløpene dag 1 Sprint kl.10.00

Ekstra mellomdistansetrening i relevant HL terreng på kvelden.

Overnatting på hotell.

Søndag 27.3

Deltagelse på Nordsjøløpet dag 2 Langdistanse kl.10.00

Hjemreise fra Stavanger  15-17 tiden.

For å få tak i billige flybilletter og overnatting ønsker vi en kjapp påmeldingsfrist: 15 februar.

Påmelding gjøres her