Ukens treninger og løp uke 11

Postet av Orienteringsklubben Moss den 13. Mar 2022

Ukens treninger og løp (uke 11)

Ny uke med nye muligheter. Etter en hektisk helg med mye løping i Danmark, blir det en litt roligere treningsuke.  På tirsdag er det løp nr. 8 i ÅSBNF med fellestart. De yngste i klubben får en fin uteøkt i Nesparken, På torsdag blir det terrengintervaller i refleksløypa ved NØG. Velkommen !

Tirsdag 15.03:

Tirsdagstrening med o-teknikk

Nybegynnere 6-10 år + C-løpere som ikke er med på ÅSBNF

Treningstid: 18:00-19:00

Beskrivelse:

Tirsdagstrening i Nesparken for våre yngste løpere. NB! kun utendørstrening denne gangen.

Det blir stjerneorientering for nybegynnerne og sprintsløyfer for C-løperne. Treningen begynner kl.18 og slutter kl.19. Oppmøte ved inngangen til parken. Husk klær etter værforholdene, kompass og hodelykt. Vi har noen hodelykter til utlån,

ÅSBNF løp nr.8 fra Bøleråsen

Det er fellesstart for alle A-klassene med start kl.19.00. C-løypene har fristart.

Påmelding her senest 14.03:Eventor - Arrangementsinformasjon: Ås by Night & Fog Cup #8 (orientering.no)

Torsdag 18.03:

Torsdagsintervaller fra Noreødegården

Terrengintervaller  i refleksløypa 4minx5, 2 min hvile.

Treningen er åpen for alle medlemmer over 12 år

Treningstid: 18:00-19:30

Utstyr:

Terrengsko med knott/pigg anbefales og klær etter vær og føre, hodelykt

Sted:

Klubbhuset ved Noreødegården