Mange medaljer til OK Moss i kretsmesterskapet i nattorientering!

Postet av Orienteringsklubben Moss den 2. Apr 2022

I går ble Nattsvermeren arrangert fra Rekustad skole på Rolvsøy. Dette var rene Kinderegget av et løp, da det originale Nattsvermeren var slått sammen KM-natt, samt første løp i Ungdomsserien. I tillegg fungerte løpet som uttaksløp til årets Unionmatchen som skal avholdes i Göteborg senere i år.

OK Moss stilte med 19 løpere og vi bet godt fra oss!

Det ble delt ut KM medaljer til alle klassevinnerne og topp 3 plasseringer for klasser opp til 21 år.

Tuva Lundsrud Fosser D13-14, Erika Lind-Larsen D17-18 og Tonje Holm D50 kan smykke seg med gullmedaljen og tittelen kretsmester i nattorientering.

Emma Aune Rytter Jakobsen og Frida Hovgaard Eisvang løp inn til sølvmedaljer.

Sofie Holm Nedrebø fikk bronsemedalje i D13-14 og Alfred Bjørnerød tok også den siste medaljen i et meget sterkt startfelt i H21.

Ellers løp Elise Holm Nedrebø inn til seier i D11-12, og Jon Pedersen tok 2.plassen i H40.

Komplett resultatliste finner man her:

Resultater