Morsom sommeravslutning for store og små fra Engholmen i Larkollen

Postet av Orienteringsklubben Moss den 15. Jun 2022

Som vanlig ble det markering av siste trening før sommeren med sommeravslutning. Nesten 70 store og små dukket opp! Litt sur vind gjorde at vi måtte trekke oss fra strandkanten og finne litt mer le i skogen. Men stemningen var på topp allikevel og flere lot seg friste til et bad.

For urokråkene ble det tradisjonell lagkonkurranse i poeng-o med innlagte momenter, som gåtepost, badepost, mikrosprint og en kreativ "bygg-noe-kult" i sanden post!

For øvrige løpere ble det to forskjellige sprintløyper med innlagt mikrosprint i teknisk terreng.

Resultater løyper:

Etter aktivitetene ble det pølsegrilling og kake, samt premieutdeling i lagkonkurransen.

Takk til Morten, Øyvind, Elisabeth, Marianne, Göran og Hanne som stod for gjennomføringen av arrangementet.

Bilder:

Vinnerlaget i lagkonkurransen Birks disipler:

Beste kreative byggeprosjekt, Enhjørning med O-skjerm rundt halsen.