3 KM medaljer til OK Moss

Postet av Orienteringsklubben Moss den 28. Aug 2022

I går var det KM- mellomdistanse fra Brønnerødtjern i Våler. OK Moss var arrangør. Dette var vårt første offisielle løp på kartet som ble tegnet ferdig i 2020.

Samlingsplass ved bredden av Vansjø ga en fin ramme for et flott KM. Terrenget på Brønnerødtjern er veldig variert og et av de fineste i vårt distrikt. Løypelegger Morten Johansen hadde utnyttet terrenget og laget fine mellomdistanseløyper.

Det var ungjentene fra OK Moss som leverte de beste resultatene i går og sikret seg hver sine KM-medaljer.

Sofie Holm Nedrebø ble beste mossing i går og ble kretsmester i D13-14. Tuva Fosser Lundsrud løp også veldig godt og sikret seg sølvmedaljen i D13-14.

I D15-16 tok Emma Aune Rytter Jakobsen bronsemedaljen.

Elise Holm Nedrebø løp inn til kjempe god 2.plass i D11-12, (klassen er ikke KM-klasse, dermed ingen medalje)

Alfred Bjørnerød tok en knallsterk 4. plass i et tøft startfelt i H17.  Stein Koren var også en plass unna en KM-medalje med 2.plass i H80.

Vi ønsker å gi en stor takk til alle funksjonærene som bidro til et meget god mossearrangement i går!

Resultater: