Oppussing Noreødegården

Postet av Orienteringsklubben Moss den 28. Des 2022

Hovedhuset på Noreødegården oppgraderes i disse dager. Klubbhuset vårt har fått nytt gulvbelegg, samt at kjøkkenet har fått en solid oppgradering.

Før vi flytter tilbake møbler og utstyr ønsker vi å gjøre flere forbedringer. Vi ønsker å male vegger og tak i begge stuene, gang, toaletter og kartrommet. Vi har kjøpt inn maling, og utstyr til å utføre jobben.

I dag har vi grunnet peisestua og kartrommet slik at disse er klare til å males.

Vi trenger fortsatt hjelp til å få utført følgende:

Hovedstue:

1.  Vaske vegger/tak/vinduskarmer

2. Male vegger/vinduskarmer- med heftgrunning.

Gang/Garderobe :

1. Male vegger/tak/garderobehylle/vinduskarmer med heftgrunning

Toaletter:

1. Male vegger/tak/vinduskarmer med heftgrunning

Kjøkken:

1. Male vinduskarm med heftgrunning

Om noen har lyst/og muligheten til å gjøre en innsats på NØG i de neste dagene før Nyttårsløpet eller i nyttårshelgen er det bare å rope ut! Alt utstyr står på kartrommet; maling, pensler, pappunderlag osv.

Ta kontakt med Erik 920 39 377 eller Morten 454 11 845 om du har noen spørsmål.

Rett over nyttår plukker vi ut nye farger og litt nytt inventar til klubbhuset. Da håper vi at klubbhuset vil bli mer brukt i fremtiden og at det blir en hyggelig møteplass for klubbens medlemmer.

2 Kommentarer