Østfold o-weekend med World Cup 26-30. april - For publikum!

Postet av Orienteringsklubben Moss den 21. Apr 2023

OK Moss og Indre Østfold orienteringsklubb bringer verdenseliten i orientering til Våler og KNA Varna26.30. april

264 eliteløpere fra 31 nasjoner står på startstreken torsdag, lørdag og søndag. World Cup sendes direkte på NRK, SVT, YLE og nett-TV.

Parallelt arrangeres publikumsløp lørdag og søndag med opp mot 1800-2000 løpere hver dag.

På arena vil det være storskjerm med live-dekning, nybegynnerløyper og barneaktiviteter, kiosksalg og salg av sportsutstyr.

Det er gratis å komme inn, men det koster 50,- kr. i parkering. (leieinntekt til KNA Varna)

Mer info, om du vil komme å være publikum, prøve en enkel orientersløype -  eller har lyst til å hjelpe til på noen måte,

kommenter under,  ta kontakt med OK Moss på Facebook/ messenger eller kontakt arenaleder Øyvind Løken, +47 40 00 66 29

Innbydelse 2.pdf