Jobb som orienteringsinstruktør i skoleferien!

Postet av Erik Rytter Jakobsen den 9. Mar 2021

Ønsker du eller noen i din klubb å jobbe som orienteringsinstruktør i skoleferien?

Gjennom vårt prosjekt «Orientering – kart i skole og fritid» samarbeider vi med Den Norske Turistforening og Friluftsrådenes Landsforbund om å tilby orienteringsinstruktører til deres Friluftsskoler. Friluftsskolen er et ferietilbud i nærmiljøet for barn i alderen 10-13 år. Over 50 arrangører av Friluftsskoler har i år et ønske om å få med orienteringsinstruktører på laget. De fleste Friluftsskolene arrangeres i sommerferien, noen få er til høsten og en er i vinterferien 2022.

I tillegg til jobbmuligheten er dette en flott arena for å synliggjøre de lokale orienteringsklubbene og reklamere for aktuelle aktiviteter for aldersgruppa og deres familier. Se vedlegget for ytterligere informasjon.

Legg merke til fristen for å inngå avtaler: 30. april. Håper dette er interessant for deg eller noen i din klubb!

Ta gjerne kontakt hvis du har spørsmål.

Henning Bratland Carlsen

Prosjektleder Orientering i skolen