Innsats/ bemanning til OK Moss sine stands i Nesparken 22 og 28 august.

Postet av Orienteringsklubben Moss den 19. Aug 2021

OK Moss stiller opp med en enkel stand med o-aktiviteter på "Mini-morsa" i Nesparken søndag 22. august og skal delta på aktivitetsdagen i Nesparken lørdag 28. august. (Deltagelse her gir klubben tilskudd i form av Lokale aktivitetsmidler fra Moss kommune)

Begge dager er det ventet mange barn og dette er en meget god arena for å rekruttere nye o-løpere. (Mini-morsa er utsolgt for sine 600 billetter)

Opplegget for de to dagene er mer eller mindre klart, men vi trenger bemanning til våre stands.

Håper du som medlem har anledning kan stille opp, Oppfordrer spesielt barnefamilier til å komme, da barna har det veldig gøy - og er flinke til å selge inn orientering til andre barn.

PS: Under begge dager kan barn også prøve andre aktiviteter i parken, bl.a. konserter og en laaaang badesklie...

Søndag 22.08 mellom 14-19 (deles i to perioder fra 14-16:30 og 16:30 til 19)

Lørdag 28:08 mellom 11-15.

Kommenter når det passer best å stille opp.

Eller sendt epost/ melding til "organisator" Øyvind Løken, oyvind@morsa.no / 40 00 66 29