Bli medlem i OK Moss

Har du lyst å begynne med orientering? Eller vil du bare lære deg å bruke kart og kompass slik at du kan finne fram i skog og mark?

Bli med oss i OK Moss; en trivelig og inkluderende gjeng med aktive medlemmer i alle aldre.

I sommerhalvåret arrangeres det flere hundre orienterings-konkurranser i Norge hver måned - og de aller fleste av disse har et eget tilbud til deg som ikke har erfaring med orientering fra tidligere. Konkurranser kan gå både i skogen, i by og nærmiljø. OK Moss har treninger, samlinger og turer for både aktive og mosjonister, treningstilbudene er for alle i alderen 7-100 år.

For å melde seg på løp og se oversikten over orienterings-konkurranser, sjekk ut eventor.orientering.no.
Konkurranser som er merket "Nær" er ofte fine konkurranser å starte med. Dette er uformelle "Nærløp" der du kan delta uten å være medlem i en klubb.

Du kan melde deg inn i OK Moss dersom du ønsker å delta på treninger eller delta i alle typer konkurranser. Det er mange  fordeler ved å være medlem i en klubb.

En annen inngangsport til orientering er Stolpejakten og Tur-Orientering. Det er Stolpejakt og Tur-Orientering tilgjengelig over store deler av landet. Mange av arrangørene har tilbud som er rettet mot deg som ikke har erfaring med orientering fra tidligere. Du finner informasjon og oversikt over alle tilbudene om Stolpejakten på stolpejakten.no og TurOrientering på turorientering.no

OK Moss, finn frem med oss!

Medlemskap 2023/24

Familiemedlemskap:                                   kr. 2000,-

Ordinært medlemskap over 21 år:               kr. 800,-

Ordinært medlemskap undrer 21 år:           kr.800,-