Om Noreødegården

Noreødegården (NØG) ligger idyllisk og avskjermet inne i Mossemarka - et av landets flotteste o-terreng. Anlegget består av et eldre gårdsbruk, med hovedhus, stabbur og den nyere garderobebygningen. Dette gir en flott ramme - enten for trening, treningsleir, klubbsamling og møter, eller for private selskap som dåp, konfirmasjon, familietreff, la m.m. NØG har egen parkering og med utfartsparkeringen til Mossemarka rett over veien er det p-plass for alle. Noreødegården er skiltet fra Rv. 120 ved Mosseporten kjøpesenter. Vi ønsker alle velkomne til vårt flotte anlegg. (Leietager må være medlem av klubben eller over 25 år.) Se utlånskalenderen for tilgjengelighet.

Hovedhuset er nyopppusset i 2023 med nytt kjøkken, nye gulv og alle overflater er nymalte.

NB! For klubbens medlemmer er lån for private arrangementer gratis. Rydding og vask er mer enn god nok betaling!

Fasiliteter

• Stue med plass til 40 personer til bords.

• Kjøkken med komfyr, kjøleskap, fryser, oppvaskmaskin.

• Prosjektor og lerret

• Trådløst internett (passordbelagt)

• Garderober (dame/ herre) med dusjer og badstuer

• Madrasser (ca. 30) til utlån (husk å ta med laken/ sovepose!)

• Grillplass, utemøbler

• Variert o-terreng (som oftest snøfritt) rett over veien.

Priser møte / arrangement

Leietaker rydder, vasker og tar med søppel etter seg!

• Møte: kr. 350,-

• Dagleie: kr. 900,-

• Helgeleie: kr. 1.500,- (Dagleie med tilgang fra kl.12 dagen før til kl.15 dagen etter.)

Priser treningsleir m/ overnatting

Leietaker rydder, vasker og tar med søppel etter seg!

• Voksne: kr. 200,- pr. pers pr. natt

• Barn u/ 16 år: kr. 100,- pr. natt

Gjelder overnatting inkludert bruk av hovedhuset, garderober og badstufasiliteter. OK Moss kan bistå med kartfiler, løypelegging, trykking av kart, henge ut poster m.m. Ta kontakt for deres ønsker og behov!

Sjekk evt. vår aktivitetskalender for treninger dere er velkomne til å henge dere med på!

Sjekk ut hyttekalenderen for å se hva som er ledig