Veteranmesterskap mellomdistanse og NM sprintstafett

Postet av Orienteringsklubben Moss den 5. Sep 2021

Det har vært en travel orienteringshelg med mye aktivitet for OK Moss løperne. I Oslo ble NM i sprintstafett avholdt, mens klubbens veteraner kjempet om edelt metall i Aremarks dype skoger.

NM sprintstafett

OK Moss stilte med  Frida Eisvang Hovgaard, Karoline Bjørnerød, Alfred Bjørnerød og Tore Bjørnerød på laget. Tore ble satt inn som superreserve da Sondre Ladim  måtte trekke seg i siste liten.  Laget løp inn til 43. plass av 56 lag.

Resultater:

Veteranmesterskap mellomdistanse

Hele 31 OK Moss løpere tok turen til Aremark for dagens mellomdistansen. Dagens beste mossing og veteranmester i H80 ble Harald Lundhaug. Gratulerer så mye!

Det ble også en del andre gode plasseringer ;

Egon Lundsrud med 2.plass i H40, Elisabeth Romcke med 3.plass i D60, samt 4.plasser til Stein Klyve (H65), Torgeir Snilsberg (H50) , Øystein Olsen (H45) i klasser med mange deltagere.

Komplett resultatliste veteranmesterskapet: