Rekruttering

Postet av Morten Breimo den 1. Sep 2022

Kjære medlemmer

Vi holder fortiden på med en ekstra innsatts for å rekruttere nye medlemmer til klubben. Og fremover har vi flere tilbud for de som er nysgjerrig på sporten vår.

• Lørdag 3. september deltar vi på Aktivitetsdagen i Nesparken med en stor stand med flere aktiviteter. Gode muligheter for å utfordre en venn i Magic Square eller labyrinten.
  • Søndag 4. september arrangerer vi felles tur-orienteringstur på Ødemørk. Der får man innføring i kart og kompass ispedd litt kulturhistorie underveis.
  • Tre onsdager på rad i september holder vi nybegynner treninger i Nesparken. Her tilbyr vi et treningsopplegg for alle aldre, barn og voksne.

Hvis dere kjenner noen som har ytret nysgjerrighet til sporten eller noen som dere tenker hadde passet godt i vårt miljø er dette tidspunktet å tipse om de kommende aktivitetene. Disse aktivitetene er også åpne for medlemmer så ta gjerne med venner, klassekamerater, kollegaer, slekt og bekjente med for å prøve orientering og bli litt kjent med klubben vår. Det er plass til mange!

Informasjon om aktivitetene finner dere på Facebook, lik og del:

Og på vedlagt informasjon.

En levende klubb må ha medlemmer og dere er våre beste ambassadører for klubben og sporten. Vær stolt av idretten vår, ta noen ekstra telefoner i kveld og inviter noen med ut.

Morten Breimo

På vegne av styret i OK Moss