OK Moss skal vinne klubb KM stafett 2021!! Vi trenger din hjelp med å stille flest mulige lag!

Postet av Orienteringsklubben Moss den 9. Sep 2021

Lørdag 18.september kl.12.00  er det klubb- KM stafett i Fredrikstad. OK Moss er regjerende mestere fra 2019. Nå skal vi sørge for at pokalen blir i Moss og da trenger vi hjelp av alle klubbens medlemmer til å stille  flest mulige lag! Vi trenger unge løpere, avdankede løpere, veteranløpere og helt ferske løpere som aldri har løpt en stafett før! Bli med på moroa og vær delaktig i at OK Moss stiller rekordmange lag og blir klubbstafett mestere i 2021.

Det er 3 etapper som skal løpes på hvert lag. Følgende etapper og lengder:

Det er noen kriterier som skal møtes per lag:

Begge kjønn skal være representert på lagene,  Lagene skal ha en ungdomsløper (11-16år) eller en dameløper over 50år/herreløper over 60år på hvert lag.

Det finnes også individuelle klasser hvor vi vil kunne samle poeng fra de yngste løperne:

Dette er en veldig uhøytidelig stafett, så alle som har lyst til å bli med bør melde seg på. Familielag er også lov!

Meld din interesse under i kommentarfeltet!. Frist 12.9.

14 Kommentarer