Bestille overnatting på Sørlandsgaloppen 29/6-02/07

Postet av Orienteringsklubben Moss den 19. Mai 2023

Hei

Sørlandsgaloppen nærmer seg og vi må bekrefte overnatting på HOVE leir. Vi håper så mange som mulig velger å bo på Hove leir så vi får laget et mini O-Ringen følelse denne helgen. Se bilde under fra 2022 O-ringen camp.

Her finner dere mer informasjon om arrangemanget.

Hvis dere fyller ut vedlagte skjema så reserverer klubben plasser og forsøker å få oss samlet.

Relatert til huset som vi har tilgjengelig koster dette 11200 kr + 1400 kr for utvask. Skal det bli noe fornufting pris har satt et minimum på 10 personer. Hvis det blir færre en 10 personer kansellere vi huset. Dvs maks pris blir 630 kr person per natt.   OBS Huset har vi bare fra 30/6.

Vi må ha svar inne tirsdag 23. mai.

Skjema for å bekrefte overnatting.

2 Kommentarer