Jentesamling ØOK 15. januar

Arrangør: Orienteringsklubben Moss
Påmeldingsfrist: 11.01.2023 16:00

Østfold O-krets inviterer til jentesamling på SOL-Hytta.

Her vil det bli sosialt,

langtur og samtaler med fokus på jenteutøveren med Fanny Horn Birkeland

Tidspunkt: Søndag 15. januar kl. 11.00

Målgruppe: 14-20år

Fremmøte: SOL-Hytta (Sarpsborg OL sitt klubbhus) Link til parkering:

Tidsplan:

- 11.00 Langtur 90min i grupper på blåstien Tunevannet rundt

- 12:30 Etter fullført løpetur er det skifte og dusj på SOL-Hytta

- 13:00 Lunsj med boller og kakao

- 14:00 Samtale med Fanny Horn Birkeland om treningsutfordringer tilknyttet kropp i vekst og pubertet

- 16:30 Hjemreise

Hovedmål for samlingen: Samle kretsens jenteløpere til en sosial arena, og skape et trygt rom for gode samtaler om trening og utfordringer rundt kropp og pubertet.

Trening: Det blir en langtur på blåstien rundt Tunevannet, 13km. Det siktes på ca. 90min løping. Dette er en fin utholdenhets økt, i pratetempo.

Mat: Det blir servert boller og kakao etter langturen, samt noe frukt til underveis i samlingen. Ved allergier meld ifra ved påmelding!

Ta med: Møt opp i treningsklær og sko som har litt grep. Ha med håndkle og skiftetøy, og ellers godt humør. Kan også anbefale å ha med en liten notatblokk for å notere litt tips og erfaringer fra samtalen med Fanny.

Påmelding: I Eventor innen onsdag. 11. januar kl:16.00

Informasjon eller spørsmål: Håvard Wedege, e-post: ostfold.okrets@gmail.com, mob:41699873

Administratorer