Velkommen til Kråkecup'n 2023

Bli med på en sporty vår med OK MOSS!

I løpet av våren 2023 vil Moss orienteringsklubb dra i gang en ny runde med byorientering!

Byorientering er en enkel form for orientering, da det foregår i bebyggelse og parker. Dermed er det lett å mestre på kort tid, og det er veldig gøy.

Vi ønsker å tilby denne fantastisk morsomme aktiviteten til sporty bedrifter/foreninger i Moss!  Hver bedrift/forening samler poeng per deltager og ved cupens slutt kårer vi den beste bedriften/foreningen!

Man kan løpe eller gå, det velger man selv. Det kreves ingen forkunnskap og det er lett å lære.

I byorientering skal man komme seg fra start til mål via poster som må besøkes i riktig rekkefølge, med eller uten tid. Løpene vil foregå rundt i bebyggelsen i Moss. Vi vil tilby flere løyper med ulike lengder og vanskelighetsgrader, så her vil det være et tilbud for alle. Kråkecup’n vil arrangeres på utvalgte mandager i april, mai og juni.

OK Moss stiller med resurser som kan ta en kjapp innføring i hvordan byorientering fungerer. Alt nødvendig utstyr får man låne av oss. Av annet utstyr, trenger man klær og sko til å gå/løpe- i. Kråkecup’n vil vi ta en startavgift på 40kr for voksne og 20kr for barn. Har man barn som ønsker å delta kan de også løpe for bedriften. Man kan delta på alle løp eller noen, det er valgfritt!

For detaljert info, påmelding og resultater for hvert løp,se lenker nedenfor:

Vi ønsker helst at man melder seg på, slik at vi har en viss formening om deltagelse og hvor mange kart vi må

trykke opp. Hvert løp har en egen påmelding.

KRÅKECUP'N ARRANGEMENTER VÅR 2023

LøpDatoTidspunktOppmøtestedPåmeldingArrangør

Resultater
Kråkecup 117.04.2023Fri start mellom 16.30-18.30KirketorgetPÅMELDINGOK MOSSResultater
Kråkecup 208.05.2023Fri start mellom 16.30-18.30Varnaveien (Sparebank 1)PÅMELDING
OK MOSSResultater
Kråkecup 322.05.2023Fri start mellom 16.30-18.30
Elveplassen på VerketPÅMELDING
OK MOSS
Resultater
Kråkecup 405.06.2023Fri start mellom 16.30-18.30MelløsparkenPÅMELDINGOK MOSSResultater
Kråkecup 512.06.2023Fri start mellom 16.30-18.30Sjøbadet
PÅMELDINGOK MOSSResultater

Løypetilbud (i luftlinje):

Nybegynnerløype ca.1,5km

Lett løype ca.3km

Normal løype ca.3km

Normal løype ca.4km

Vanskelig løype ca.4km

Start:

Fra oppmøtestedet.

Etteranmelding:

På løpet. så lenge det er ledige kart.

TouchFree stempling

Det benyttes TouchFree-poster og emiTags på alle løp.

OK Moss har lånebrikker til alle løpere.

Startkontingenter (pr.løp):

Betales med VIPPS på arena

Tom. 16 år: NOK 20.-

Fom. 17 år: NOK 40.-

Premiering

Alle deltagere samler poeng for hvert løp. Etter siste løp kårer vi den bedriften/foreningen som har samlet flest poeng i løpet av cupen.

All løping foregår på eget ansvar

VELKOMMEN TIL KRÅKECUP’N

- FINN FREM MED OSS!

Arrangementer

Ingen fremtidige arrangementer ble funnet.