Tirsdagstrening - OK Moss Høst/Vinter

Vis kart

Nå er vi i gang med høst/vintertreningene fra Åvangen skole i nordre bydel i Moss.

Denne økten blir kun utendørs før vi fra tirsdag 19.10 starter opp med ute- og inne trening.

Vi møtes ved gymsalen på Åvangen skole kl.18.00 ferdig skiftet for en uteøkt.

Det blir mørk rundt kl.19.00 så alle må ha med en hodelykt og gjerne en refleksvest.

Oppfordrer alle klubbens medlemmer som har lyst på litt vintertrening å komme. Bare husk å melde dere på slik at vi printer nok kart til alle. Påmelding gjøres i kalenderen her.

Opplegg 12.okt:

Nybegynner 7-10 år 18.00-19.30: Oppvarming med leker i skolegården, o-teknisk økt, samt en avslutning. Ta med hodelykt, drikke og treningstøy til å være ute i 1,5 time. Kan være lurt med en varm jakke/lue til å ta på seg når økten er over.

A-B-C løpere 10år+ 18.00-19.30: Felles oppvarming, sprint-o-intervaller  i boligfelt denne gangen  (kan være innslag av skog), avslutning med stafett.

Ta med hodelykt, drikke og treningstøy til uteøkt.