Desemberjakta 2021

Tid

Vi ønsker alle i klubben velkommen til Desemberjakta på Noreødegården. Det blir poengjakt (A, B og C) og bingo-O (N). På grunn av covid situasjonen er dette et utearrangement og vi ber alle følger gjeldende smittevernregler.

Klubben stiller med to bålpanner og lapskaus etter løpet. Drikke og øvrig mat tas med etter eget ønske.

Tidspunkt: 12.desember kl. 12

Startvindu: Individuell start mellom kl.12.00-12.30. Det er også mulig å løpe sammen for de som ønsker det.

Mat: Det serveres lapskaus etter løpet. Øvrig mat og drikke må medbringes.

Hvem: Alle i klubben

Ta med:

- Emit-brikke og kompass (vi har utlånsbrikker og kompass)

- Egen drikke og evt. mat hvis andre ønsker enn lapskaus f.eks. pølser til bålpanna.

- Klær for bålkos etter løp

- Noe å sitte på

Poengjakt (A, B og C):

Dette er et sosialt løp og konkurranseformen er poengjakt. NB!! Vær forberedt på at poengjakta kan by på problemer, og kartet kan som kjent være noe mangelfullt.

Løpstid: 60 minutter

Løpetilbud:

- A-lang (1:10.000), kartet vil mangle noen detaljer.

- A-mellom/kort (1:7.500), kartet vil mangle noen detaljer.

- A/B/C (1:7.500), samme kart som A-mellom, men alle detaljer er på kartet.

Vinner: Den med flest poeng i hver løype

- For hvert andre minutt raskere en løpstid (1 time) + 1 minutt. NB! maks 5 poeng

- For hvert minutt over løpstid -3 poeng

- Resultater vil komme i løpet av ettermiddag/kveld