Klubb KM-Stafett praktisk informasjon

Postet av Orienteringsklubben Moss den 16. Sep 2021

På lørdag braker det løs med klubb KM stafett i Fredrikstad. OK Moss stiller med hele 16 klubblag! Dermed har vi gode muligheter for å vinne stafetten og vandrepokalen.

Vi stiller med løpere av alle kalibre; erfarne, nye, utrente og godt trente løpere. Så dette blir gøy. Vi skal vise at OK Moss som klubb både har bredde og toppnivået inne. Da det er mange nye løpere med som aldri har løpt stafett før ønsker vi å dele litt praktisk informasjon.

NB! VIKTIG! Sjekk av brikkenummer:

Alle løpere er nå påmeldt hvert sitt stafettlag (se under). Vi har etter beste evne fordelt løperne ut i fra kriterier som kjønn og alder.  Hver løper står påmeldt med et brikkenummer. Har man ikke egen brikke eller man er meldt på med feil brikke må man gi beskjed til Erik på 92039377 så fort som mulig. Vi tildeler lånebrikker til de som står oppført uten egen brikke.

OK MOSS klubbdrakt

Da vi ønsker å overvelde de andre klubbene med horder av løpere i gult og grønt. Så hadde det vært fint om man løp i klubbtøy. Gode gamle retro drakter fungerer fint! Har man ikke en OK Moss drakt så kan man få låne en trøye av oss. Send i så fall en SMS til Erik på 92039377 med info om størrelse. Vi har en del trøyer til utlån.

LØPSDAGEN

Oppmøte:

Vetatoppen , merket med postskjerm fra Vardeveien. Parkering på motsatt side av veien og ca. 200 m å gå fra parkeringen, NB! Bilene holder høy fart ved kryssing Vardeveien.

Starttider:

Fellesstart Klubb-KM stafett kl 12:00.

Individuelle løyper: Fri start D/H 11-12 fra kl 12:10 og N-åpen fra kl 11:00

NB! Det er lurt å være på arenaen senest 11.15 (infomøte 11.30 for alle som ikke har løpt stafett før).

Alt om gjennomføringen av stafetten:

Erik og Egon tar en praktisk gjennomgang av alt som har med stafetten, veksling, stempling, kart, terreng, startnummer, strategi osv. på arena. Dette gjør vi 11.30.

Nyttig informasjon fra arrangøren finner man her:https://eventor.orientering.no/Documents/Event/30944/1/PM

Fint å lese igjennom, så tar vi en repetisjon på arenaen.

Etter løpet

Vi har et håp om å vinne denne stafetten og da hadde det vært fint å ta et lagbilde med pokalen etter løpet. Håper så mange som mulig kan bli med på dette.

Har du noen spørsmål ta kontakt med Erik på 92039377

Lykke til alle sammen! Dette blir gøy!