Flere gullmedaljer til OK MOSS i KM stafett!

Postet av Orienteringsklubben Moss den 28. Aug 2022

I dag var det dags for KM stafett. Løpet gikk på kartet Hovsfjellet og Halden Skiklubb var arrangør. OK Moss stilte med flere lag i årets stafett og vi forsynte oss grovt av medaljefatet. Det ble hele 3 gullmedaljer i årets stafett, og vi sikret oss også 2 bronsemedaljer.

Ungjentene som løp godt i går, fortsatte i dag og løp inn til KM gull i D13-16. På laget løpet Sofie Holm Nedrebø, Tuva Fosser Lundsrud og Emma Aune Rytter Jakobsen.

Det ble også KM-gull i klassene D150 og H150. På herrelaget løp Tore Bjørnerød, Egon Lundsrud og Henning B. Carlsen. På damelaget løp Tonje Holm, Hanne Wold og Hege Rytter Jakobsen.

Det ble også to bronsemedaljer til OK Moss i klassene H17 og H13-16. På H17 laget løp Alfred Bjørnerød, Sondre Ladim og Sebastian Unnerud. På H13-16 laget løp Birk Breimo, Anders Elmi Rostveit og Trym Breimo.

Komplett resultatliste