Treningstilbud i sommer

Postet av Orienteringsklubben Moss den 12. Jun 2024

Vi har nå tatt sommerferie og en liten pause fra de faste treningene på tirsdager og torsdager. Disse treningene starter opp igjen i midten av august.

Men det vil fortsatt være mulig å få noen gode treningsøkter mellom alle sommerløpene fremover.

OK Moss sitt turorienteringstilbud og stolpejakttilbud ruller på som vanlig gjennom hele sommeren. Mer info om disse tilbudene finner man her på hjemmesiden.

O-teknisk trening

I dag har vi hengt ut det første treningsopplegget av flere tilbud som kommer til å være tilgjengelig i sommerferien.

Første tilbud ut, er en mellomdistanseøkt på Kjesebotn i Våler.  Kjesebotn byr på variert og nydelig terreng. Alt fra flott lettløpt og detaljfattig furuskog, til detaljrik skråli med tettere vegetasjon.

Det finnes tre løyper:

AK- 3,1km

AM- 3,9km

AL- 5,1km

Kart med alle poster

Løypene henger ute i perioden 12.06-01.08. Det er brukt vanlige postskjermer på alle poster samt start/mål. Lenke til parkering står på kartet.

Kartene kan lastes ned HER som PDF fil og skrives ut hjemme.

Vi kommer også til å skrive ut en del kart og legge de i garderobebygget (tilgjengelig i løpet av torsdag 13.06).

Livelox er tilgjengelig: HER

Løypene er tilgjengelig for både medlemmer og eksterne. Vi oppfordrer eksterne som benytter seg av tilbudet til å gi oss et lite vippsbidrag. Vippsnummer står på kartfilen.

Velkommen til Våler!

Noen bilder fra terrenget: