Malakoff Indoor Challenge

Arrangør: Orienteringsklubben Moss
Påmeldingsfrist: 18.02.2023 13:00

Vis kart

Velkommen til et nytt Indoor Challenge løp!

SISTE INFO OM LØPET FINNES HER:

Denne gangen har vi fått låne Malakoff skole som arena og "terreng". Malakoff skole byr på mange utfordringer. Det blir orientering i 3 etasjer med mange trapper og veivalg. Det kommer til å bli hektisk og veldig gøy!

Foreløpig er det laget 5 løyper man kan få bryne seg på; 1 enkel/kort løype, 1 litt vanskeligere løype, samt 3 vanskelige løyper.

Man kan løpe 1 eller alle 5 løyper, det velger man selv. (Løypene på Malakoff blir vesentlig lenger enn ved vårt forrige innendørsarrangement). For de som ønsker det, kan vi legge opp fellesstart på noen av løypene.

Vi benytter Emit touch free stempling, vi har lånebrikker til alle som trenger det.

Mer informasjon om kart/symboler, spesielle regler osv. vil bli publisert noen dager før løpet.

Bekledning: Løpesko og treningstøy. Innendørstemperatur.

Viktig at alle som vet at de skal være med melder seg på her så tidlig som mulig. Den siste tiden har vi opplevd å ha for lite kart, da det dukker opp en overvekt av deltagere som ikke har meldt seg på. Vi ønsker også å ha oversikt over hvor mange vi blir denne gangen, for vi vurderer muligheten til å invitere med eksterne løpere i tillegg.

Utsnitt av kartet:

Velkommen til en fartsfylt dag på Malakoff skole!

Administratorer