Sprinttrening Moss sentrum NB PÅMELDINGFRIST!

Arrangør: Orienteringsklubben Moss
Påmeldingsfrist: 17.04.2024 02:00

Vis kart

Det blir ikke ordinært treningsløp denne torsdagen grunnet forberedelser til Lørdagskjappen.

Det blir allikevel en treningsmulighet i byen for de som har lyst til å prøve seg på landslagets sprinttreningsopplegg i Moss sentrum.

Da landslaget benytter seg av tidtaking på treningen blir det et ganske kort tidsvindu å trene i, før postene skal ryddes inn.

Landslagssamlingsgjengen starter rundt kl.16, og vi slipper til etter de ha løpt ut ca. 16.15-16.30.

Temaet for treningen er langsprint, så dermed blir det lange løyper og A-nivå. Det blir også kunstige sperringer og påbudte overganger som må benyttes. Det er lagt opp til både kartsnu og kartbytte underveis.

Herreløypen er på 6,2km og dameløypa er på 5,2km. Det benyttes EMIT TOUCH FREE på arrangementet.

Jeg printer kart til de utøverne fra OK Moss som har lyst til å starte fra 16.00. Det vil bli opprettet en egen startliste for oss og derfor er man nødt til å melde seg på her. FRIST ER TIRSDAG 16.04 kl. 22.00.

Mvh. Erik

PM fra arrangøren: