Bestilling av klubbtøy

Postet av Orienteringsklubben Moss den 31. Okt 2022

Hei,

Da har Trimtex åpnet "teamshoppen" vår for bestilling av klubbtøy. Legger ved link og forklaring på fremgangsmåte for bestilling. Hvis noen har spørsmål eller trenger hjelp er det bare å si fra.

Nettbutikken stenger 06/11/2022 med forventet levering i uke 1

Det er viktig å bestille innen tidsfristen. Vi kan dessverre ikke legge til ordre som kommer inn etter team shoppen er stengt

Vi gir deg her en rask innføring i hvordan du logger deg inn og handler i nettbutikken vi har satt opp for din bedrift eller klubb: Se her

Klikk deg inn på linken her for å komme til nettbutikken:  Trimtex

Velg «Logg inn» om du allerede er registrert som bruker på trimtex.no eller “Ny konto” om det er første gang du bestiller fra oss. På mobil må du scrolle litt nedover på siden for å finne disse to valgene.

«Teamkode for innmelding» trykk «Logg inn»

Hvis du skulle komme bort fra siden, kan du logge inn med aktiveringskode/teamkode: XXXX

Er du usikker på hvilken størrelse du skal velge, se vår informasjonsfilm her.

Du skal motta en ordrebekreftelse fra oss når din ordre har gått gjennom.

Vi anbefaler å bruke Chrome eller Firefox for at det skal fungere optimalt, f.eks vil brukere av Internet Explorer kunne oppleve noen problemer.

Hvis noen har problemer med å logge inn, eller andre henvendelser, nøl ikke med å ta kontakt enten på support@trimtex.no eller per telefon 37 26 91 00.

2 Kommentarer