UNGDOMSSERIEN LØP I NESPARKEN 15.JUNI med sommeravslutning for urokråkene etter løpet

Postet av Orienteringsklubben Moss den 8. Jun 2021

Det tredje ungdomsserieløpet blir arrangert av OK Moss i Nesparken 15.06. Vi håper at alle vår barne- og ungdomsløpere stiller på dette arrangementet! Trenger du hjelp til påmelding eller har noen spørsmål, ta kontakt med Egon 98207269 eller Erik 92039377.

Påmelding er åpnet i Eventor! Eventor - Arrangementsinformasjon: Ungsdomsserien løp 3 (orientering.no)

Sprintløp i Nesparken og Moss sentrum med touch-free stemplingssystem. EmiTag må benyttes - tradisjonell stemplingsbrikke kan ikke brukes. Vi har lånebrikker til alle! Har du ikke brikke så melder du deg på i Eventor uten brikkenummer. For mer info se innbydelsen i Eventor.

Anbefaler å være rask med påmelding om du/dere vet det blir løp denne dagen. Ved ev. mer enn 200 påmeldte vil arrangementet kunne deles opp. For foreldre som ikke trenger å følge er det ønskelig med påmelding som "sjåfør" da det ved behov vil bli laget en egen sone på løpsdagen for de som ikke trenger å være tilstede på arena med barna.

Om været er fint denne dagen vil vi også avholde en enkel sommeravslutning for våre urokråker etter løpet ( ca. fra.kl19.00)

Mer info kommer i egen sak.

(Bildet er fra et tidligere arrangement)