Husk påmeldingsfrist til Nordjysk 2-dagers 1.februar.

Postet av Orienteringsklubben Moss den 29. Jan 2022

Koronarestriksjonene i Danmark er nå lempet på og arrangøren av Nordjysk 2-dages bekrefter gjennomføring av løpene. Vi er p.d.d. 34 løpere påmeldt fra OK Moss. Hyggelig om flere løpere blir med, da dette er en sosial klubbtur. Ta kontakt om  dere har spørsmål rundt transport, overnatting eller selve løpene. Om man er mellom 14-17år og ønsker å bli med på turen uten foreldre , så ta kontakt med Erik/Egon/Øyvind/Jan så løser vi nok det.

Fristen for å melde seg på utløper 1.februar. Mer informasjon finner man lenger ned:

Nordjysk 2-Dages , 10. – 13. mars 2022 avholdes i Skagen.
Fortrening i Bunken og nattløp i Ålbæk.  4 løp på 3 dager i fantastisk terreng.

I år skal vi bo på Lardal Fyrklit Feriecenter Hirtshal. Løpene vil gå av stabelen i Skagen. Som vanlig kan man reise nedover på torsdag ettermiddag slik at man får med seg fredagens fortrening og nattløp. Vennligst meld dere på så fort dere er sikre på å reise slik at jeg kan reservere flere plasser ved behov.

Vi bor i feriehus, familier kan bo i egen leilighet, og enslige kan dele rom med andre som reiser alene.

Påmeldingsfrist : 01.02.2022

Innbydelse: Innbydelse_NordJysk_2022.pdf