Bli med på treningsløp fra Årvolltangen 28.04 kl.17.30-18.30

Postet av Orienteringsklubben Moss den 25. Apr 2022

Velkommen til treningsløp fra brua over Mosseelva. Arrangør:                                    Løypelegger :

Fam. Bryne/Jakobsen              Erik Rytter Jakobsen

Parkering/oppmøte:

Parkering på Storebaug nord,

400m å gå til start/mål. Følg merkebånd nordover fra parkeringen.

Det tilbys som vanlig 5 forskjellige løyper:

Nybegynner 1,5 km 9 poster

C- nivå løype 1,7km 10 poster

B-nivå løype 2,6km 11 poster

A- kort  3,1km 14 poster

A-Lang 4,4km 19 poster

Man kan starte mellom kl.17.30 og 18.30. Vi har lånebrikker til utlån for de som trenger det.

Terrenget:

Det blir ikke løping på selve Årvolltangen denne gangen, men i terrenget nord for Mosseelva. Her blir det morsom og utfordrende orientering, i detaljerikt terreng.  Det blir mange poster og et par veivalgstrekk i de lengste løypene. Nybegynnerløypa følger trygge ledelinjer med stier og C- løypa er hakket mer krevende med enkelte poster utenfor ledelinjene.

Påmelding:

Meld dere gjerne på i kalenderen her: PÅMELDING, slik at vi trykker nok kart. Gratis for klubbens medlemmer, 20kr for alle andre (VIPPS på løpet)

Livelox: Kommer her

Live resultater: Kommer her