Kompetansehelgen 2022 - Gjev pris til Gøran Winblad og Banana Boys stakk av med premiepenger!

Postet av Orienteringsklubben Moss den 30. Okt 2022

OK Moss stilte med hele 9 deltagere på årets kompetansehelg i regi av Norges Orienteringsforbund. Våre deltagere fikk to hele dager med nyttige seminarer med inspirerende innlegg og deling av beste praksis fra O-Norge. Hele 200 deltagere var med fra hele landet. I tillegg til faglig påfyll, ble det også delt ut gjeve priser. Bl.a. ble årets SATS ung arrangement kåret. Vinneren ble Koll ILs ungsomsarrangement. Men våre egne Banana Boys (Birk, Sondre, Sebastian, Christopher og Alfred) stakk av med en knallsterk 2. plass i kåringen,  for sitt arrangement, Banana Boys O'weekend . Premien på 15 000kr skal gå til klubbens barn og unge.

Årets trener ble også kåret i helgen, og vår  egen hovedtrener Göran Winblad stakk av med tittelen!! Dette er noe vi i klubben synes er veldig fortjent da han er en stor motivator for klubbens ungdommer og han har hevet klubbens treninger til et nytt nivå.

OK Moss bidro også med faglig innhold på et av seminarene.  Vår leder Morten Breimo holdt et fantastisk innlegg om synlighet, både i sosiale medier og på våre arrangementer.