I morgen blir det nesten normale tirsdagstreninger igjen! JIPPI

Postet av Orienteringsklubben Moss den 12. Apr 2021

På grunn av de gjeldene reglene i Moss kommune er vi nødt til å dele vår trening for barne/ungdomsgruppen etter bosted. Utrolig kjedelig at vi ikke kan samle alle som på en normal trening. Den nest beste løsningen vi får til er å dele gruppen i to. Derfor blir det 2 treninger på ulike steder til samme tid.

VÅLER/VESTBY/ASKIM

Det blir trening fra VÅK skole for alle urokråker som bor i Våler/Vestby og Askim. Vi tilbyr et opplegg for nybegynnere, C-løpere og A/B-løpere.

MOSS

Det blir trening fra Ekholt skole for alle urokråker som bor i Moss. Vi tilbyr et opplegg for nybegynnere, C-løpere og A/B-løpere.

Viktig at alle melder seg på riktig opplegget i kalenderen.

Henning har laget et nytt opplegg som skal testet ut på alle N og C løpere. Göran lager opplegg for A/B løperne.

Nb! Alle N og C løpere som har en mobiltelefon bør få lov til å ta med den på treningen da den kan benyttes på opplegget til Henning, de som ikke kan har vi et alternativ for.

Treningen er som vanlig kl.18.00 til ca. kl.20.00. Treningen er åpent for alle barn og unge under 20år.

Vi håper at denne løsningen blir kortvarig og at vi kan starte med normale treninger fra 27 april.