Treningsløp fremover

Postet av Orienteringsklubben Moss den 12. Apr 2021

Vi skulle egentlig ha kommet i gang med våre faste treningsløp nå. Men igjen setter covid-19 reglementet en stopper for disse treningene i de neste to ukene. Da vi ønsker aktivitet i klubben vil vi tilby ukas løype inntil videre. Her vil vi tilby de normale treningsløpløypene dere er vant med.  Denne uken vil løypene henge ute på Ødemørk og i neste uke vil løypene gå fra Våler Varde.

Vi håper at dette blir en kortvarig løsning og at vi kan komme tilbake med normale treningsløp så fort det er mulig!

Terminlisten for treningsløp vil bli publisert så fort vi vet når vi kan avholde normale treningsløp med tidtaking. Da må man selv gå inn å se når man er arrangør. Passer ikke oppsatt dato må man bytte intern med et annet klubbmedlem.