31. plass til OK MOSS i NM stafett

Postet av Orienteringsklubben Moss den 12. Sep 2021

Det ble en god plassering på OK Moss sitt herrelag i dagens NM stafett. Alfred Bjørnerød løp en meget sterk 1.etappe og vekslet inn som nummer 12. Sondre Ladim løp også en flott 2.etappe og vekslet inn som nummer 22. På ankeretappen hadde vi veteranen Øystein Olsen som løp oss inn til en fin 31. plass i årets stafett. Frida Eisvang Hovgaard var eneste mossing på damelaget og løpe en god 1.etappe og vekslet inn til 27. plass. FSK løperen Solveig Pehrsen- Lunde løp 2.etappe. Vi hadde dessverre ingen til å løpe ankeretappen og laget måtte dermed bryte. Gratulerer med bra løping alle sammen.

Stafetten ble vist på NRK og våre egen Göran Winblad fikk hederlig omtale som kameramann i løpet av hele sendingen.  Bra jobbet Göran med rå livebilder fra skogen!