I høst lanserer OK MOSS byorientering til folket!

Postet av Orienteringsklubben Moss den 19. Sep 2022

Det blir en sporty høst i vente når OK Moss utfordrer byens bedrifter og foreninger til å delta på Kråkecup'n 2022! Ut året vil det bli arrangert 4 lavterskels byorinteringsløp hvor man kan konkurrere i ulike klasser og løyper. Man kan velge å løpe med tidtaking eller gå/løpe i trimklasser, valget er ditt.

Hver deltager samler poeng til sin bedrift/forening og etter siste løp gjør vi opp en status og kårer den beste bedriften/foreningen i byorientering i Moss.

Vi har valgt å kalle Kråkecup'n for en byorienteringscup istedet for sprintorienteringscup, da konseptet er litt annerledes enn i normal sprintorientering. Byorientering er en enkel form for orientering og lett å mestre, i tillegg er det veldig gøy da man får brukt både hode og kropp.

Det vil være 4 løyper å velge i mellom på hvert løp og man kan starte når man vil innenfor gitt startluke på 2 timer. (11.00-13.00 på søndagene og 16.30-18.30 på onsdagene)

Mer informasjon og påmelding finner man her : Kråkecup'n 2022

PS! Vi ønsker at man melder seg på slik at vi klarer å trykke nok kart til hvert løp.

I tillegg til de 4 løpene som inngår i Kråkecup'n, vil OK MOSS også arrangere 2 introduksjonsløp før selve cupen starter. På introduksjonsløpene vil vi gi en kjapp intro om byorientering til alle nye/bedrifter/foreninger som dukker opp. Introduksjonsløpene er gratis å delta på og man får låne tidtakerutstyr av oss.

FOR medlemmer i OK Moss

Løpene vil også være åpne for alle klubbens medlemmer på lik linje som for deltagere fra bedrifter og foreninger. Løp gjerne for bedriften du jobber for i denne cupen og verve alle du klarer på jobben.

VELKOMMEN TIL KRÅKECUP'N 2022