Trener 1 kurs

Vis kart

6.-7. november TRENER 1 kurs (del 1) i Moss ved Sven Sondre Frøshaug

Vi opplever økt aktivitet og flere yngre barn på våre treninger. For å møte trykket med nye rekrutter trenger vi flere foreldre/medlemmer/juniorer som kan bistå på enkelte treninger. Om vi får et større trenerteam blir det lettere for oss å organisere og gjennomføre våre treninger.  I dag er det mange som allerede bidrar på treningene i ulik form. Så med dette enkle kurset vil flere føle seg mer komfortable i å steppe opp som vikar eller støttespiller på treningene. Kompetansehevingen vil forhåpentligvis kun bidra til å holde på og få inn enda flere nye rekrutter. OK Moss dekker kursavgiften for klubbens deltagere. Dette kurset kan også være fint for en junior som har lyst til å utforske muligheten for å bli trener innen o-sporten.

Påmelding:

Eventor - Aktivitet: Trener 1 kurs, Moss , DEL 1, 6.-7. nov. 2021 (orientering.no)

Mer info:

innbydelse_trener_1_kurs_moss_2021_22.pdf (orientering.no)