Mossemesterskap i innendørsorientering! (20.12)

Postet av Orienteringsklubben Moss den 15. Des 2022

Vi synes det var litt lite aktivitet med bare 4 løp i desember. Så derfor klinker vi til med et 5 arrangement!

Førstkommende tirsdag dropper vi  tirsdagstreningen. I stedet for treningen,  inviterer vi til klubbens første Mossemesterskap i innendørsorientering!

Trigonor As har latt oss få bruke deres arbeidsplass som arena og terreng til løpet. Det blir nybegynner, C- og A- nivå løyper. Vi vurderer også å kjøre flere løyper, med en semifinale og finale i A-klassen. Det blir som vanlig Emitag og touch free stempling. Vi har lånebrikker til alle.

Mer informasjon kommer når kart og løyper er klare i helgen!

Vi håper så mange som mulig kommer på dette arrangementet, det passer for både  gammel og ung, erfaren eller uerfaren.

Fint med en påmelding her om du ønsker å delta:

Velkommen!