Åpen sprintsamling i Oslo

Arrangør: Orienteringsklubben Moss
Påmeldingsfrist: 25.01.2023 14:00

Tid

Norges Orienteringsforbund inviterer til åpen sprintsamling i Oslo fra 27. – 29. januar 2023. Tanken er å lage krevende og intensive økter sentrumsnært, og med muligheter for kollektiv transport til alle økter.

En vil se an vær og førerhold inntil siste uka før det endelig blir bestemt hva som skal være løpsområder, men samlinga blir uansett gjennomført.

Dette er en samling for alle fra 15 år kommende sesong (2008-modeller) og eldre som planlegger å løpe hovedløp, NM eller Norgescup.

Denne begrensningen er gjort for at øktene praktisk skal bli godt gjennomført.

Overnatting/logistikk: Alle ordner dette selv.

Treningplan: Denne vil bli oppdatert med mer detaljert info underveis. Her er grov plan:

• #1 Fredag start kl 17-19: Nattsprint - 5-6 km
  • #2 Lørdag start kl 1000: Intervall - ca 4-6 x 1 km
  • #3 Lørdag start kl 1430: Momentøkt i par - 4-5 km
  • #4 Søndag start kl 0930: Konkurranselik - 5-7 km

Kort fortalt; en helg med gode og krevende sprintøkter sentralt i Oslo med mange motiverte utøvere!

En ser for seg en helg med bra sprinttrøkk og god matching!

Egenandel: Kun mindre utgifter for kartbruk til karteiere. Ellers ingen egenandel.

Arrangører: Håvard Haga (sportslig utviklingsansvarlig) og Anders Nordberg (landslagstrener) er ansvarlige og vil være tilstedet på alle treninger.

Påmeldingsfrist til økter i Eventor innen 25.januar kl 1400

Facebookarrangement: https://fb.me/e/2ri52mNex