Nå blir det tre ungdomsserieløp på rappen ( Dvs tirsdagstreningene utgår frem til sommerferien)

Postet av Orienteringsklubben Moss den 30. Mai 2021

Da det nå er lov å arrangere konkurranser igjen blir det brått hektisk før sommeren. Alle de tre utsatte ungdomsserieløpene blir nå avhold før sommerferien. Dette gjør at de normale tirsdagstreningene i klubben utgår. Vi ønsker at så mange som mulig stiller opp og deltar på disse ungdomsserieløpene. Vi hjelper gjerne nye familier/utøvere med veiledning på hvordan bli med på løp. Vi bistår også med transport til løpene og evt. skygging i løypa for de som trenger det. Løpene er for barn og unge opp til 20 år. Enten løper man sin aldersklasse, eller så kan man velge en enklere løype. Løpene har også nybegynnerklasse.

1. Juni

Ungdomsserieløp i Halden

Påmeldingsfrist er i morgen før kl.12.00

Ta kontakt med Egon 92807269 eller Erik 92039377 om du trenger hjelp med påmeldingen i Eventor eller om du har noen andre spørsmål.

8.Juni

Ungdomsserieløp i Fredrikstad

Mer info kommer

15. Juni