EKT brikker til salgs

Postet av Orienteringsklubben Moss den 12. Mai 2021

I fjor høst samlet klubben inn alle rekruttbrikker som døde i løpet av 2020 sesongen. Disse ble sendt inn til Idrettsbutikken til en vurdering i forhold til reklamasjon. Det viser seg at de aller fleste brikkene som ble sendt inn var for gamle til å reklamere på.

Så med bakgrunn i  den reklamsjonssaken har vi nå klart å få til en god deal med Idrettsbutikken slik at våre barn og unge kan få kjøpe en ny brikke til en meget god pris.

Brikken vi har fått tilbud på er versjon 6 EKT brikken.

Løperbrikke versjon 6 m strikk - Idrettsbutikken.no

Denne koster i utgangspunktet 735kr i idrettsbutikken men vi selger denne nå til klubbens urokråker for 350kr.

Vi har kjøpt inn et antall brikker som nå er tilgjengelig for salg, i førsteomgang til klubbens barn og ungdommer. Blir det noen igjen så kan også voksne benytte seg av tilbudet.

Brikkene er klare for levering omgående, ta kontakt med Erik Jakobsen på 92039377 om du ønsker å kjøpe en nye EKT brikke av klubben.

Betaling  fikser vi med VIPPS. Brikker kan tas med på treningen i morgen eller fremtidige treninger.

NB! Urokråker som mottok ny brikke i poengjakten i 2020 vil automatisk få ny brikke av oss. (Disse trenger ikke å kjøpe brikken).

Egon har oversikt hvem dette gjelder.

Mvh. Erik