Ungdomsseriens FINALELØP - OK MOSS

Postet av Orienteringsklubben Moss den 25. Sep 2021

Det ble en fin og verdig ramme på ungdomsseriens finaleløp fra Ramberg skole i dag.  OK Moss var arrangør og værgudene ga oss nydelig solskinn!

Løpet ble arrangert som en mellomdistanse på det nytegnede kartet Bergersborg - Orkerød Hageby. Det ble en kupert og slitsom finale for våre eldste ungdommer.

140 barn og ungdommer deltok totalt, og OK Moss stilte med 43 løpere. OK Moss laget en fin avslutning på ungdomsserien med å grille over 200 hamburgere. Endelig kan vi arrangere normale orienteringsløp igjen!

Det ble også delt ut sammenlagtpremier for ungdomsserien på denne finalen. OK Moss kapret flere individuelle pallplasseringer og 2 sammenlagt seire.

OK Moss vant sammenlagt pokaler for våre prestasjoner i klassene D/H9-10 og D/H13-14! 2 nye pokaler til premieskapet på NØG!

Individuelle sammenlagt plasseringer:

1. plass til Tuva Lundsrud Fosser i D11-12

2.plass til Emma Aune Rytter Jakobsen i D13-14

2.plass til Erika Lind-Larsen i D15-16

2.plass til Frida Eisvang Hovgaard i D17-20

3.plass til Anders Elmi Rostveit i H11-12

3.plass til Anders Eisvang Hovgaard i H13-14

Delt 3.plass til Sofie Holm Nedrebø i D13-14

Komplett resultatliste fra dagens løp: