OK Moss ønsker klubbens medlemmer velkommen til strandløp fra Larkollen Camping (Teibern) med piknik!

Postet av Orienteringsklubben Moss den 26. Mai 2021

Lettelser i koronareglene for vårt distrikt gjør at vi nå kan arrangere et løp for klubbens medlemmer igjen. Vi får også lov til å samles i litt større grupper utendørs forutsatt at vi klarer å holde god avstand til hverandre. Dette gjør at vi i styret ønsker å invitere klubbens medlemmer til et strandløp ved Larkollen Camping (Teibern) med en tilhørende piknik etter løpet.

Det er meldt strålende vær, så da passer det perfekt å bli igjen litt på stranden etter løpet. Hver deltager tar selv med ønsket mat/drikke (grill), stoler/pledd osv. Så stiller klubben med et mellomdistanseløp med touch free stempling. NB! Vi har over 50 lånebrikker så alle skal få teste ut å løpe med Emi-tag. De som har egen Emi-tag brikke tar med denne. Det blir premiering til alle nybegynnere som fullfører nybegynnerløypa, samt premiering i noen uvanlige kategorier. Premieringen foregår etter løpets slutt.

Mellomdistanse:

Vi rigger i stand en mellomdistanse med noe sprintpreg på kartet Engholmen. Engholmen kartet er et gammelt kart vi ikke har brukt på svært mange år. Kartet ble "amatør revidert" til årets stolpejakt i Larkollen. Da det ligger ved sjøen tenkte vi at det var en perfekt anledning til å ta det i bruk samtidig med en sosial samling.

Selve løpet tilbyr løyper med Nybegynner, C og A nivå og kan løpes som en del av "Kråkecupen Treningsløp Edition"  eller som et vanlig treningsløp. Ønsker man ikke å løpe men kun være med på pikniken så kan man det. Området er fint å gå en liten tur i eller for å ta noen stolper i årets stolpejakt i området.

Mer info om løpet finnes i vedlegget. Start mellom 11.00-13.00 NB! Alle som skal løpe må melde seg på i kalenderen!

Velkommen!